Digitaalisen markkinoinnin avulla tavoitat uudet ja nykyiset asiakkaasi helposti ja tehokkaasti

Onko yrityksesi tuonut uuden tuotteen markkinoille? Vai järjestääkö organisaatiosi tapahtuman yleisölle? Digitaalisen markkinoinnin avulla tavoitamme tehokkaasti ison joukon potentiaalisia asiakkaita ja osallistujia.

Digitaalinen markkinointi tarkoittaa mainostamista kaikissa digitaalisissa kanavissa kuten sosiaalisessa mediassa ja Googlen työkaluilla. Samalla näkyvyytesi kasvaa, kun liikenne sivuillesi lisääntyy.

Mainonta valitaan aina asiakkaan tarpeiden ja tavoitteiden mukaisesti. Asiantuntijamme kartoittaa kohderyhmän ja ehdottaa markkinoinnille sopivimmat kanavat. Asetamme mainonnan kohderyhmäksi potentiaalisimmat asiakkaat ja seuraamme markkinoinnin tehoa koko kampanjan ajan.

Brändäävä markkinointi

Digitaalinen markkinointi voi olla myös brändäävää eli tietoisuutta lisäävää markkinointia. Esimerkiksi Google Display on siihen tehokas kanava. Brändäävän markkinoinnin tarkoitus on saada näkyvyyttä ja vahvistaa brändiä. Brändäävä markkinointi eroaa taktisesta markkinoinnista siten, että sillä ei tehdä välittömästi tulosta, vaan tavoitellaan asiakkaiden sitoutumista pitkällä aikavälillä. Jos olet tuomassa markkinoille uutta tuotetta parin kuukauden päästä, voit aloittaa mainonnan jo nyt ja saada asiakkaat sitoutumaan brändiisi ja uuteen tuotteeseen, kun se tulee markkinoille.

Digimarkkinointi – näin me sen teemme

Kartoitamme asiakkaan tarpeet ja toiveet yhteisessä aloituspalaverissa. Sen jälkeen tiimimme tekee mainokseen kuvat ja tekstin yhteisen suunnittelun pohjalta. Asiakas saa nämä nähtäväksi ja kommentoitavaksi.

Jos yrityksesi verkkosivuja ei ole päivitetty tai mainoksen laskeutumissivu ei ole kunnossa, autamme myös niiden päivittämisessä. Mainonnan aikana seuraamme sen kannattavuutta ja teemme tarvittaessa muutoksia. Mainonnan päätyttyä teemme kampanjasta kattavan raportin.

Voimmeko auttaa sinua digimarkkinoinnin keinoin? Ota yhteyttä!

Tsekkaa myös nämä artikkelit