Luetuimmat blogikirjoituksemme vuonna 2022 – 5 suosituinta

5 suosituinta blogikirjoitusta vuonna 2022

Blogiteksteissämme kiinnostivat tänä vuonna erityisesti yrityksen brändi sekä sosiaalisen median markkinointi ja sisällöntuotanto. Kurkkaa, mitkä olivat vuoden 2022 luetuimmat blogikirjoituksemme!

1. Brändivärit yritykselle – mitä eri värit viestivät?

Yrityksen värit viestivät vahvasti yrityksen brändistä. Väreillä luodaan mielikuvia yrityksestä ja sen palveluista, ja niillä voidaan vaikuttaa tunteisiin, mielialaan ja jopa ostokäyttäytymiseen.  

Brändivärit yritykselle -tekstissä avaamme yritysbrändin värisuunnittelun saloja ja eri värien merkityksiä graafisen suunnittelun ammattilaisen näkökulmasta. Tämä on blogiteksti on yksi suosituimmista – se kannattaa siis ehdottomasti lukea!

 Lue blogiteksti: Brändivärit yritykselle – mitä eri värit viestivät?

 

2. Tehoa Instagram-markkinointiin – lue 9 vinkkiä parempaan sisältöön 

Instagramin suosio sosiaalisen median palveluna on kasvanut nopeasti ja siitä on tullut yksi maailman suosituimmista sosiaalisen median alustoista. Laadukkaalla Instagram-sisällöllä saa tuloksia, jotka tukevat yrityksen liiketoiminnallisia tavoitteita. Tässä kirjoituksessa annamme yhdeksän vinkkiä parempaan Instagram-sisältöön. 

Lue blogiteksti: Tehoa Instagram-markkinointiin –  lue 9 vinkkiä parempaan sisältöön

 

3. Hyvä somepostaus – 7 vinkkiä tekstin kirjoittamiseen 

Joskus kiinnostavan ja huomiota herättävän sometekstin kirjoittaminen voi olla vaikeaa. Tämä blogikirjoituksemme antaa vinkkejä hyvän sosiaalisen median julkaisutekstin kirjoittamiseen. 

Lue blogiteksti: Hyvä somepostaus – 7 vinkkiä tekstin kirjoittamiseen  

 

4. Tuotteistaminen onnistuu ammattilaisten avulla

Oletko suunnittelemassa uutta palvelua tai tuotetta? Tässä blogikirjoituksessa esittelemme palvelumuotoiluun erikoistuneen Design Matters Studion kanssa kehittämämme tuotteistuspaketin ja sen vaiheet ja hyödyt.

Lue blogiteksti: Tuotteistaminen onnistuu ammattilaisten avulla

 

5. Miksi sosiaalisen median suunnitelma on tärkeä yritykselle?

Usein sosiaalisen median sisällöntuotantoon resursoidaan liian vähän aikaa, jolloin suunnitelma voi olla kattava ja hyvä, mutta toteutus ontuu. Kokonaan ilman suunnitelmaa sisällöntuotanto on satunnaista reagointia arjen tohinassa. Nappaa tästä blogikirjoituksesta vinkit somekaaoksen kesyttämiseen!

Lue blogiteksti: Miksi sosiaalisen median suunnitelma on tärkeä yritykselle?

 

Haluatko lukea lisää markkinoinnista ja visuaalisesta suunnittelusta? Kurkkaa myös muutkin blogitekstimme.

Tsekkaa myös nämä artikkelit