Luetuimmat blogikirjoituksemme vuonna 2021 – 6 suosituinta

6 suosituinta blogikirjoitusta vuonna 2021

Blogiteksteissämme kiinnostivat erityisesti kaksi teemaa: graafinen suunnittelu ja sosiaalisen median markkinointi. Mitkä olivat vuoden 2021 luetuimmat blogikirjoituksemme?

Brändivärit yritykselle – mitä eri värit viestivät?

Yrityksen värit viestivät vahvasti yrityksen brändistä. Väreillä luodaan mielikuvia yrityksestä ja sen palveluista, ja niillä voidaan vaikuttaa tunteisiin, mielialaan ja jopa ostokäyttäytymiseen.  

Brändivärit yritykselle -tekstissä avaamme yritysbrändin värisuunnittelun saloja ja eri värien merkityksiä graafisen suunnittelun ammattilaisen näkökulmasta. Tämä on ollut yksi suosituimpia blogitekstejämme – se kannattaa siis ehdottomasti lukea! 

 Lue blogiteksti: Brändivärit yritykselle – mitä eri värit viestivät?

Symbolien merkitys graafisessa suunnittelussa 

Symbolit liittyvät olennaisesti graafiseen suunnitteluun, ja niitä käytetään monipuolisesti visuaalisessa viestinnässä. Mutta mitä eri symbolit merkitsevät? 

Tässä Instagram-mikroblogisarjaamme perustuvassa tekstissä kerromme eri symbolien taustoista ja merkityksistä. 

Lue blogiteksti: Symbolien merkitys graafisessa suunnittelussa

Hyvä somepostaus – 7 vinkkiä tekstin kirjoittamiseen 

Joskus kiinnostavan ja huomiota herättävän sometekstin kirjoittaminen voi olla vaikeaa. Tämä blogikirjoituksemme antaa vinkkejä hyvän sosiaalisen median julkaisutekstin kirjoittamiseen. 

Lue blogiteksti: Hyvä somepostaus – 7 vinkkiä tekstin kirjoittamiseen  

Näin valmistaudut CV-kuvaukseen 

Hyvä ja ammattimainen CV-kuva auttaa työnhaussa. Se antaa rekrytoijalle mielikuvia hakijasta jo ennen hakemista. Hyvä valokuva on myös tärkeä visuaalinen elementti, joka tasapainottaa ansioluettelon tekstiosuutta.  

Tästä blogitekstistä saat vinkit, miten onnistut CV-valokuvauksessa. 

Lue blogikirjoitus: Näin valmistaudut CV-kuvaukseen  

Tehoa Instagram-markkinointiin – lue 9 vinkkiä parempaan sisältöön 

Instagramin suosio sosiaalisen median palveluna on kasvanut nopeasti ja siitä on tullut yksi maailman suosituimmista sosiaalisen median alustoista. Laadukkaalla Instagram-sisällöllä saa tuloksia, jotka tukevat yrityksen liiketoiminnallisia tavoitteita. Tässä kirjoituksessa annamme yhdeksän vinkkiä parempaan Instagram-sisältöön. 

Lue blogikirjoitus: Tehoa Instagram-markkinointiin –  lue 9 vinkkiä parempaan sisältöön

Graafisen suunnittelun abc – eli kaikki, mitä et kehdannut graafikolta kysyä, osa I 

Graafisessa suunnittelussa ja mainostoimistoissa käytetään monesti ammattisanastoa, joka ei aina asiakkaalle avaudu. 

Tämän kolmiosaisen tekstisarjan ensimmäisessä osassa kerromme mm., mitä tarkoittavat graafinen ilme, logo ja liikemerkki, typografia, leiska ja vedos. 

Lue blogikirjoitus: Graafisen suunnittelun abc – eli kaikki, mitä et ole kehdannut graafikolta kysyä, osa 1.

Haluatko lukea lisää markkinoinnista ja visuaalisesta suunnittelusta? Kurkkaa myös muutkin blogitekstimme.

Tsekkaa myös nämä artikkelit