Julkisen organisaation mainoskampanja voi olla rohkea. Kainuun liitto halusi vaikuttaa maakunnan äänestysaktiivisuuteen, sillä Kainuussa vaalien äänestysprosentti on perinteisesti ollut maan alhaisimpia. Liiton toiveena oli rohkea mainoskampanja, joka erottuisi joukosta puhuttelevalla viestillä, eikä palautetta ja keskustelua pelätty. Tartuimme haasteeseen eduskuntavaalien alla.
Blogi
Inspistä mainostoimistosta
Mitä kaikkea mainostoimisto tekee? Blogissamme syvennymme markkinoinnin ja viestinnän maailmaan luovuutta ja sen vaalimista unohtamatta. Luvassa paljon tietoa, mielenkiintoisia asiakastapauksia ja inspiraatiota markkinointiviestintään!
Tässä juttusarjassa syvennymme digimarkkinointiin. Kolmiosainen sarja sisältää digimarkkinoinnin tarkoituksen, toteutustavat ja mitä on hyvä huomioida, kun markkinointia lähtee toteuttamaan. Ensimmäisessä osassa käsittelemme sitä, mitä digimarkkinoinnilla tarkoitetaan, digimarkkinoinnin kanavia sekä miten laatia digimarkkinoinnin budjetti.
Sisällöntuotanto on tärkeä osa monen yrityksen ja organisaation markkinointistrategiaa. Laadukkaan sisällön tuottaminen auttaa yritystä kasvattamaan brändinsä näkyvyyttä, sitouttamaan asiakkaita ja lisäämään liikevaihtoa. On kuitenkin tärkeää, että sisällön tuottaminen ei vie liikaa aikaa ja resursseja. Siksi onkin hyödyllistä käyttää sisällöntuotannon aputyövälineitä.
Kun suunnittelet uusia verkkosivuja tai vanhan sivusi päivittämistä, mieti ensimmäisenä sisältöjä! Verkkosivujen sisällöntuotannon lähtökohtana ovat sivustosi tavoite ja kohderyhmä. Sisällöt ovat brändisi olennainen näyteikkuna ja mahdollisuus olla vuorovaikutuksessa kohderyhmäsi kanssa. Millainen sisältö kiinnostaa kohderyhmääsi ja tukee viestiäsi parhaiten?
Markkinointisuunnitelma on markkinoinnin kokonaisuus: yrityksen myyntiä, brändin kehitystä ja näkyvyyttä kasvattava suunnitelma. Hyvin tehty markkinointisuunnitelma tuottaa yritykselle haluttua näkyvyyttä ja tulosta!
Millaiset graafisen suunnittelun trendit vallitsevat vuonna 2023? Jatkuuko tumma ja rauhallinen värimaailma vai saako nyt ilotella värien kanssa? Entä mille vuosikymmenelle tällä kertaa palataan? Inspiksen toimitusjohtaja ja AD Miia koosti vuoden mielenkiintoisimmat trendit lukupaketiksi tietysti esimerkkikuvien kera!