Kun on aika päivittää verkkosivut yritykselle, on hyvä pysähtyä hetkeksi miettimään mitä verkkosivuilta haluaa. Toimivatko verkkosivut lähinnä käyntikorttina yritykselle, pysyvätkö ne pitkälti muuttumattomina, vai onko sivuston tarkoitus tarjota suurempaa kokonaisuutta? Verkkosivuprojekteissa on suurta vaihtelua niin hinnan, tyylin kuin laadun puolesta, joten tarjousta tai hintoja vertaillessa voi ymmärrettävästi olla hyvin hankalaa tehdä ostopäätöstä. Saman sivuston toteutus...
Blogi
Inspistä mainostoimistosta
Mitä kaikkea mainostoimisto tekee? Blogissamme syvennymme markkinoinnin ja viestinnän maailmaan luovuutta ja sen vaalimista unohtamatta. Luvassa paljon tietoa, mielenkiintoisia asiakastapauksia ja inspiraatiota markkinointiviestintään!
Löydät blogistamme työkaluja systemaattiseen somesisältöjen tuottamiseen! Mitä somestrategiaan kirjataan? Miksi sisältökalenteri tai vuosikello kannattaa tehdä?
Reboot IoT Factory on yksi Inspiksen pitkäaikaisista hankeasiakkaista. Hankkeessa on rakennettu ainutlaatuinen ekosysteemi, joka yhdistää huippututkimuksen, tehtaat ja IoT-ratkaisuja kehittävät yritykset. Tavoitteena on ollut suomalaisen valmistavan teollisuuden kilpailukyvyn mullistaminen. Design Inspis valikoitui hankkeen kumppaniksi heti sen alkuvaiheessa vuonna 2018, jolloin hankkeen brändin rakentaminen alkoi.
Hankeviestintä tukee hankkeen johtamista ja vaikuttaa koko hankkeen onnistumiseen. Viestinnän avulla hankkeen toimenpiteet saavuttavat halutun yleisön ja hankkeen tulokset tehdään näkyviksi. Sen avulla saadaan myös uusia toimijoita ja yhteistyökumppaneita mukaan hankkeeseen. Lue vinkit onnistuneeseen hankeviestintään!
Mainonnan suunnittelu on luovaa työtä, joka vaatii usean ammattilaisen panosta. Lopputulos on tarkkaan mietitty, kohdennettu ja muokattu sopivaksi jokaiseen kanavaan. Mutta miten mainosten suunnittelu oikein etenee? Mitä pitää ottaa huomioon?
Visuaalisen ilmeen avulla tuodaan yrityksen tai yhteisön toimintatavat näkyviksi ja nostetaan tekeminen ja ihmiset esille – se ei siis ole pelkkää kaunista pintaa. Avartajat on tuore työyhteisöjen kehittämiseen, työnohjaukseen ja ratkaisukeskeiseen valmennukseen keskittyvä yritys, jolle suunnittelimme visuaalisen ilmeen ja logon.